Alla inlägg den 14 mars 2008

Av lauris - 14 mars 2008 19:25

O så var de fredag igen, sååå skönt. Är ju inte utan att man lever för sin fritid. Kan inte säga att jag hör till dom som till stor del lever för sitt jobb, nej jag trivs bäst med att va hemma me min familj:-)

Precis öppnat upp en mandarin/chili cider. I lööööve it! Godaste cidern som finns tycker jag. Tål ingenting nu för tiden heller eftersom jag dricker så sällan. Så efter en 33 cl cider så är ja lite småberusad.hihi...Billig fylla, håll me om det;-)

Igår var vi ju o kollade på ett hus i korpadalen. De kändes kul. Henrik blev väl rejält sugen  jag lite sugen. Är ju första huset vi kollar på så vet inte ifall jag vågar satsa på att de är de bästa vi kommer hitta. Men de kan bli jäkligt fint ifall man har tid o pengar på att göra iordning det.

Nu kom min älskade smbo hem med thaimat, stående varje fredag nu för tiden. Sååå gott. Nr 15 me extra ris. haha börjar bli pinsamt att ringa dit nu. varje fredag, samma tid ung o så samma maträtt o extra ris.hihihi

Se om ja skriver mer senare elle rbara myser me min älskling.

Vill tillägga oxå att ja är sååå glad att de r helg så att jag får va med världens goaste Astrid. Bästa ungen i världen..enligt hennes föräldrar;-)

Hörs!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards